poniedziałek, 3 kwietnia 2017

zaful I rosewholesale

Ostatnio mam bardzo mało czasu na bloga, cały czas nauka nauka i nauka, ale co się dziwić zostało mi dokładnie 26 dni szkoły i potem matura. Ale jak już ją napisze postaram się zadbać o bloga . Nie dawno dostałam dwie paczki, jak jak zwykle jestem bardzo z nich zadowolona jedynie znowu ma chłam się w rozmiarze koszuli. ale jest prześliczna, czoker i torebka również, pędzle już używałam i sprawdzają się dobrze, jeszcze ich nie myłam więc co do czyszczenia to nie wiem jak to będzie. A co do skarpetek tą są przesłodkie.




                                                                        KOSZULA-klik
                                                                        SPODNIE-stradivarius
                                                                        BUTY-zx flux



                                                                         CHOKER-klik

                                                                      Pędzle- Klik


                                                               
                                                                        Skarpetki 1 - Klik
                                                                        Skarpetki 2 -Klik




                                                                                Torba-Klik

24 komentarze:

  1. Śliczne skarpetki, urocze :).
    Torebka też jest świetna
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy! Mogłabyś powiększyć zdjęcia? :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem jak to jest kiedy chodziłam do szkoły również często brakowało mi czasu :( teraz jest już lepiej :) bardzo podobają mi się bluzka :D super wygląda! :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia na maturze <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna bluzeczka. Powodzenia na maturze!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/w-innym-stylu.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bluzka!


    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja już na szczęście mam w szkole luźniej, a jutro wycieczka szkolna ;)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że zakupy udane? :) Całkiem fajne zdobycze. No i ciekawa stylizacja - wszystko się fajnie ze sobą komponuje.
    Pozdrawiam,
    Haniko
    https://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna koszula ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Can't wait to get my order fron the website these days!
    I will make an unboxing soon :)

    Just got on your blog and I am following you now :) Would you like to follow me back on GFC?

    Hugs & kisses
    Enchanted Ana

    http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia:)
    Obserwuję i pozdrawiam!
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam że pędzle z tej stronki są świetne, moja przyjaciółka posiada. Ładna torebka i choker :)
    Https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że masz możliwość współpracy z zaful. Każdego chyba teraz czeka trochę nauki. Zwłaszcza, że niedługo oceny będą niezmienne. Popracuj nad zdjęciami!
    nowy ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pędzelki i koszula :*
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. amazing photos :)

    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Skarpety w koty! Chcę takie C:
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie skarpetki, sama zawsze takie zamawiam :D Torba też bardzo mi się podoba, widać, że pojemna :)
    Obserwuję! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. najbardziej do gusty przypadła mi ta czarna torba- totalny sztosik!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz :3 świetne rzeczy! koszula, torba i słudziachne skarpetki podobają mi się najbardziej :3
    poklikane :D
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń