środa, 26 lipca 2017

Warszawa

Poprzedni weekend spędziłam w Warszawie, jest to miejsce które zawsze chciałam zobaczyć, W Warszawie byłam z chłopakiem i znajomymi. Bardzo mi się tam podobało ten kto ma mnie na snapie widział co udało mi się zwiedzić, zobaczyć co robiłam SNAP  paolciapolcia16. Najbardziej spodobały mi się tam łazienki królewskie. Dużo rzeczy tam się różni ale wiele jest takich samych jak tutaj w Gdańsku. Planuje również zmontować vloga ale czy go dodam zobaczymy. Na pewno pod koniec Września  ukarze się filmik na yt, planuje zacząć nagrywać więc wyczekujcie bo od razu  po opublikowaniu filmu będzie konkurs. zrobiłam sobie tam wiele zdjęć ale to już w innym poście z stylizacją jak narazie pokarze wam zdjęcia z miejsc których byłam
INSTAGRAM kilk











7 komentarzy:

  1. Byłam w piątek w Wawie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak ja długo nie byłam w Warszawie, bardzo miło wspominam Warszawę.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy w Warszawie nie byłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, szczególnie 3 i 9, bo są na nich nietypowe rzeczy ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnei jest oglądać Zwarszawę na zdjęciach - dostrzega się wtedy to, czego nie zauważa sie w codziennej gonitwie po mieście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Warszawa na zdjęciach chyba nigdy mnie nie znudzi! Piękne kadry :)

    OdpowiedzUsuń