środa, 26 lipca 2017

Warszawa

Poprzedni weekend spędziłam w Warszawie, jest to miejsce które zawsze chciałam zobaczyć, W Warszawie byłam z chłopakiem i znajomymi. Bardzo mi się tam podobało ten kto ma mnie na snapie widział co udało mi się zwiedzić, zobaczyć co robiłam SNAP  paolciapolcia16. Najbardziej spodobały mi się tam łazienki królewskie. Dużo rzeczy tam się różni ale wiele jest takich samych jak tutaj w Gdańsku. Planuje również zmontować vloga ale czy go dodam zobaczymy. Zrobiłam sobie tam wiele zdjęć ale to już w innym poście z stylizacją jak narazie pokarze wam zdjęcia z miejsc których byłam
INSTAGRAM kilk











46 komentarzy:

  1. Byłam w piątek w Wawie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak ja długo nie byłam w Warszawie, bardzo miło wspominam Warszawę.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy w Warszawie nie byłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, szczególnie 3 i 9, bo są na nich nietypowe rzeczy ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnei jest oglądać Zwarszawę na zdjęciach - dostrzega się wtedy to, czego nie zauważa sie w codziennej gonitwie po mieście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Warszawa na zdjęciach chyba nigdy mnie nie znudzi! Piękne kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Warszawę!!! Świetne ujęcia!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Warszawa jest super! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słysząc Warszawa przed oczami ukazuje mi się piękne stare miasto oraz galeria handlowa Arkadia :)
    Proponowalas wspólną obserwację. Ja już to zrobiłam, czekam na Ciebie!

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie do Wawy nie po drodze 😊 Wole swoje miasto ❤️👌 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  12. Warszawa jest mega, wiele ciekawych miejsc.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia :) Byłam w Warszawie kilka razy i bardzo mi się podobało :D Obserwujemy? Daj znać u mnie <3
    http://paznookciowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mieszkam w Warszawie i nadal próbuję się do niej przyzwyczaić :D Specyficzne miejsce, z milionem cudownych knajpek i lokalizacji :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Ahh w Warszawie byłem z pięć razy i za każdym razem zaskakiwało mnie to miasto. Jednakże nie jestem pewien czy dałbym tam rade mieszkać i dobrze funkcjonować.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia!
    Pytałaś się o obserwacje- ja już obserwuje:)
    zapraszam:
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post dear ! I love your blog ♥
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle .Maybe we can follow each other and be great blogger friends.

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie byłam w Warszawie, ale mam nadzieje, że kiedyś będę mogła odwiedzić to miasto. świetne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, ukazujące najpiękniejsze miejsca w Warszawie <3
    Obserwujemy?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :) Warszawa jest piękna
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia :)
    Obserwujemy?
    https://krotkoalepieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta świetna palma! 😂 Uwielbiam ją! Buziaki i zapraszam do mnie na back to school kochana! ❤
    Zapraszam❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia, ale pomyśl, żeby je trochę powiększyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ah piękne polskie miasto! Jak ja dawno tam byłam.. :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM



    OdpowiedzUsuń
  25. ah, te zdjęcia aż nakłaniają do powtórnego odwiedzenia Warszawy! :)

    zapraszam do siebie,
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem z okolic Krakowa, a w Warszawie byłam raz na wycieczce szkolnej.
    Kraków ładniejszy!!<33

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwuję

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Również uwielbiam zwiedzać Warszawę, a Łazienki Królewskie faktycznie szczególnie pięknie się prezentują. Zawsze więc miło jest mi pooglądać tamtejsze widoki chociażby na zdjęciach, zwłaszcza, że akurat w tym roku w stolicy byłam tylko parę godzin, przejazdem.
    Co powiesz na wzajemną obserwację? ;)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia <3 Nasza stolica jest naprawdę fotogeniczna ;)
    Oczywiście obserwuje i zapraszam do obserwacji mojego bloga <3
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  30. Warszawa jest pięknym i bardzo dużym miastem, byłam tam pierwszy raz rok temu.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Amazing photos!
    I`m following your blog with a great pleasure by Google+ and GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja właśnie do Warszawy się przeprowadziłam, bo idę tutaj na studia! Super miasto, jest na prawdę bardzo ładne, ale na dłuuuższą metę nie chciałabym tutaj mieszkać;)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jestem zakochana w Warszawie <3 Piękne miasto :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia :) ja już rok mieszkam w Warszawie i jestem zauroczona tym miastem! :*
    Proponowałaś obserwacje - ja już od jakiegoś czasu obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia!
    Dawno już nie byłam w Warszawie :)
    Pozdrawiam!

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna relacja kochana. Obserwuję <3
    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  38. W tym roku byłam w Warszawie i bardzo lubię tam wracać ;) świetny post!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też uwielbiam Warszawę! Bardzo często tam jeżdżę i zawsze zaskakuje mnie czymś nowym i wyjątkowym :)
    Pozdrawiam serdecznie
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń