środa, 27 czerwca 2018

WAKACJE

Już od tygodnia mamy wakacje, macie jakieś plany ? gdzieś może wyjeżdżacie, a może to będzie czas na spełnianie waszych marzeń jeśli nie macie żadnego pomysłu na spędzenie czasu mam dla was kilka propozycji :

1 Wycieczki rowerowe, albo tak jak ja nie lubisz roweru to polecam rolki. Zorganizuj przyjaciół i jedzcie w jedno z waszych ulubionych miejsc albo możecie  również jechać, gdzieś dalej na cały dzień z plecakiem jedzenia i bez technologii
 
2 Wakacje to również czas na co nie ma się czasu w roku szkolnym, w tym czasie można wiele nadrobić, dokończyć ukochany serial albo przeczytać książkę, jest tyle czasu że jedno i drugie da radę.

3 A może tak pasja, hobby? na pewno każdy ma jakiś talent, inni ukryty a inni dawno już go odnaleźli. Jeśli jesteś w grupie ludzi co mają go ukryty nie marnuj czasu na kanapie przed telewizorem lub z telefonem w ręce weź się w garść i zacznij robić to co sprawia ci przyjemność może lubisz śpiewać albo jesteś uzdolniony sportowo wystarczą tylko chęci a można odnaleźć swój talent. A jeśli już go masz rozwijaj go dalej ćwicz tyle na ile starczy ci sił ale pamiętajcie o odpoczynku


4 Podczas wakacji jest mnóstwo koncertów, eventy a posłuchanie lub spotkanie swojego idola. Bądźmy ze sobą szczerzy kto o tym nie marzy? Wystarczą chęci i grono znajomych z którymi chcesz pojechać na ukochany koncert lub spotkanie z idolem


5 social media. Instagram, Musically. Przyznam się wam szczerze że nie wiedziałam jak nagrywanie na musically może być fajne, zaczęłam nagrywać ponownie od jakiegoś czasu i bardzo mi się to spodobało,  wygłupianie się przed kamerą sprawia mi wiele frajdy. Zdjęcia na instagrama jeśli chcecie mieć pięknego instagrama to kiedy iść na zdjęcia jak nie podczas pięknej pogody latem. Można naprawdę wiele osiągnąć wystarczą chęci.
ZAPRASZAM WAS DO MNIE NA MUSICALLY PAOLCIAPOLCIA16
za wszystko się odwdzięczam ;)

9 komentarzy:

  1. boziu ale zazdroszczę Wam wakacji!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku niby wyjezdzam za granice ale jednak do pracy :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje wakacje dopiero zaczną się pojutrze. Nie mogę się już doczekać :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja próbowałam kiedyś nagrywać na Musically ale szczerze mówiąć mnie to jakoś nie kręci :x

    https://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swoje wakacje rozpoczęłam dość hucznie - dwoma zagranicznymi wyjazdami! <3
    To jak spędzimy wolny czas zależy tylko i wyłącznie od nas samych :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja spędzam wakacje, robiąc wszystko po trochu :)
    Pytałaś o wspólną obserwację, więc ja już zaobserwowałam.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku postawiłam na rozwój bloga i naukę :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja tęsknie za czasami wakacji :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysły! <33
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń