niedziela, 7 stycznia 2018

NOWA STYLIZACJA

Nadszedł już nowy rok 2018. Mam nadzieje że sylwester minął wam dobrze, ja swój spędziłam z przyjaciółmi i był naprawdę. Mam parę postanowień na ten rok, zobaczymy czy dam rade, mam taką nadzieje że ten rok będzie dużo ciekawszy i  lepszy niż poprzedni. Chciała bym zająć się przede wszystkim blogiem, by posty były bardziej do precyzowane i przede wszystkim zdjęcia. Oto mój pierwszy pomysł na stylizacje w roku 2018. Napiszcie jak wam się podoba





                                                                       Buty- H&M
                                                                       Spodnie - Bershka
                                                                      Bluzka - New Yorker
                                                                     Kurtka typu skurzane bolerko- nwm :(

7 komentarzy:

  1. Podobają mi się te spodnie ♥
    Ja też mam nadzieję, że 2018 będzie lepszy ;)

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygldasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny klasyczny look!
    Pytałaś o wspólną obserwacje ;) Ja już, teraz Twoja kolej ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne fotki, szkoda że malutkie :) Jednak zostaję z Tobą na dlużej i obserwuję! Liczę na to samo :*
    Zapraszam Cię na mojego bloga, powróciłam po długiej przerwie

    https://angelika-malinowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw kochana:* spodnie mi sie bardzo podobaja:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń