niedziela, 4 lutego 2018

Ulubieńcy Stycznia

A więc, przyszedł czas na ulubieńców stycznia na sam początek chciała bym podzielić się z wami stroną internetową .Bon Prix. Nie wiem jak wy ale ostatnio zakupy w galeriach zaczęły mnie męczyć. Mało kiedy znajduje coś po co tam poszłam a w Internecie wystarczy usiąść i poszukać i w taki sposób znalazłam Klik. Mają wiele ślicznych ubrań, dodatków, torebek wystarczy chwile poszukać. I myślę że każdy z nadziej coś dla siebie.

ULUBIEŃCY SPOŻYWCZY

Na pierwszy rzut idzie. Napój ALOE inaczej Aloes, ale tylko smak  Ananasowy, mogła bym pić tylko ten napój. Jest prze słodki a drobinki aloesu sprawiają że napój jest ciekawszy i odróżnia go to od innych napojów.




Drugim napojem a raczej Piernikowe latte jest to napój z starbucks. Uwielbiam pierniczki, a ten napój smakuje zupełnie jak pierniki, nie jest bardzo słodki ale nie trzeba go dosładzać. I idealnie wpasowuje się w zimowy klimat

Ulubieńcy kosmetyczni - i niestety mam wam do pokazania tylko dwóch ulubieńców, kosmetycznych :(

Podkład marki Pirre rené podkład, wzięłam na przetestowanie i musze przyznać że jest świetny i mój stary podkład z Paese wymieniam na ten, co nie oznacza że przestałam lubić markę paese dalej i tak uważam że jest świetną, ale mi lepiej w podkładzie innej firmy






Paleta do konturowania twarzy z Sephora, Paleta ma przepiękne kolory zimowe, stąd też jej nazwa Winter queen.  Różu używam również do malowania powiek i nadaje się i do tego, świetnie może w następnym poście pokarze wam jak wygląda mój makijaż za pomocą tej paletki.


Ulubieńcy Muzyczni



Dawid Kwiatkowski - Jesteś i co tu dużo pisać, chyba nie ma osoby która nie zna tego wokalisty, nie jestem jego jakąś wielką fanką ale ta piosenka, jest przepiękna, jedyne co mi się nie podoba to teledysk w niektórych scenach mógł by być zmieniony.

Christina Aguilera - Hurt. Piosenka ma już swoje lata, ale ostatnio bardzo mi się spodobała i słucham jej praktycznie codziennie


Ulubione Zdjęcie

Jest to zdjęcie z moim młodszym braciszkiem. Zapraszam również na mojego instagrma. KLIK










6 komentarzy:

  1. Znam tą paletkę do konturowania jest super.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie podkład, może go przetestuje
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem uzalezniona od tej piosenki dawida ! Chociaz musze przyznac ze glownie go nie slucham :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisze się *spożywczy, popraw sobie ❤
    Ja tak samo uwielbiam kawę pierniczkowa ze Starbucksa, ten drugi napoj piłam tylko aloesowy...
    Pozdrawiam cieplutko

    My blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam ten napój aloesowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam aloes! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń